Selasa, 23 Ogos 2011

Janji

Tadi aku baca blog pengikut aku. Ada dua je pengikut aku. Tolak aku tinggal dia sorang. Blog gadis gadis. Sama macam gadis gadis lain. Warna pink. Menampakkan lagi kegadisan dalam blog. Aku memang kenal sangat dengan dia. Dia dengan stail penulisan dia yang panjang lebar. Dari sekolah sampai sekarang tak berubah.  Terus terang cakap kemahiran menulis aku lebih banyak dapat dari dia dari aku belajar dengan cikgu. Pehal aku belajar dari dia? Itu jangan ditanya. Nanti aku maluew maluew kucang.

Yang buat aku teruja apa? Entry dalam blog dia. Dari bulan 2 sampai bulan 8 dah 100 lebih. Baru enam bulan lebih. Apa makan budak ni. Jadi aku berjanj nak post 100+ entry untuk tahun 2011 dan menambah bilangan CerRut dari hari ke hari.

Ceh. Konon..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan